Er du på udkig efter nye omkostningseffektive løsninger? Så tjek herunder, med fokus på e-handel direkte til alle relevante i kundebasen, automatiseret forlængelse af serviceaftaler og justering af overkørte kilometer.
Service- og reparationsaftaler til brugte biler.
Relax giver Toyota-forhandlerne rigtigt stærke kort på hånden, f.eks. online salg af service- og reparationsaftaler. Garantien giver mulighed for at sammensætte et særdeles konkurrencedygtigt produkt til bilejerne, hvor både service- og reparationer er dækket i op til 10 år og 185.000 km.
Kan sælges til hele kundebasen med automatiseret e-handel, så kunder kan købe selv?
Tidligere var der primært fokus på service- og reparationsaftaler til nye biler. Men nu er potentialet endnu større til brugte biler, f.eks. når en 5-årig aftale udløber, og den kan forlænges med 5 år yderligere, eller systematisk udkomme til alle relevante i hele kundebasen.
Herudover kan forhandlerne lave målrettede win-back initiativer, i retning af de kunder, der er på vej til at forlade værkstedet. Lyt med på kundeadfærds-data, som muliggør at du kan være tidligt ude med et målrettet tilbud, til de kunder, der er i risiko for at smutte.
MICAR pakken: Kunden handler selv online / automatiserede forlængelser & overkørte kilometer / performance-baseret abonnement
Pakken indeholder salgsautomatisering, web-løsning til kundeselvbetjening og medarbejdere, og e-handelsmodul, så kunder kan købe via mobil, tablet eller computer.
– Online salg til nye biler (som sælgerne ikke har solgt til)
– Online salg til brugte biler i kundebasen
– Automatiserede forlængelser ved udløb
– Løbende justering af overkørte km
Det hele kører automatiseret, data-drevet og kunde-specifikt ud til slut-kunderne, som handler hjemme fra sofaen.
Løsningen kan derfor potentielt bidrage med at eksekvere effektivt på 10-års garantien, med øget kundefastholdelse og mersalg til følge.
Ræk ud hvis du vil høre mere.
Læs meget mere på vores blog-site!