Der er tale om solgte service- og reparationsaftaler, som leveres direkte videre til MiCAR’s samarbejdspartnere, som er bilforhandlere og autoværksteder. Det er bilbranchen, der har gavn af salgsrekorden, for det er deres aftaler. Vi hjælper dem bare med at sælge online.
Hvorfor kun sælge serviceaftaler i forbindelse med at kunden køber en ny bil? Du kan nemt bruge hele det åbne vindue frem til 1. serviceeftersyn til at optimere dit salg. Ikke ved at ringe til kunderne, men ved at bruge mail-baseret salgsautomatisering og e-commerce. Vi starter med at tilbyde at lære kunderne mere om hvad en serviceaftale er, og samtidig gør vi det muligt at købe aftalen online og direkte hjemme fra sofaen. Og kunderne elsker det.
Det har MiCAR hjulpet bilforhandlere med siden 2017, så vi bygger på mange års erfaring, med rigtigt mange forbedringer og justeringer af vores online salgsmotor. Vi er godt tilfredse, for vi har efterhånden fået optimeret maskinen til direkte online salg til slutkunderne, baseret på data fra bilbranchens kundebaser.