Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Læs mere om data, performance og salgsautomatisering i Autobranchen

Hvordan vil øget kundeselvbetjening påvirke bilbranchen?

Denne rapport undersøger, hvordan øget kundeselvbetjening påvirker bilbranchen i Danmark, ved at sammenligne udviklingen i banksektoren.

Læs vores nyhedsbreve

Vi har skrevet om automatisering og innovation i autobranchen. God jul og god læsning! Læs nyhedsbrevet her.

Vi har skrevet om kundeselvbetjening og bilbranchen. Læs nyhedsbrevet her.

Vi går gennem aktuelle emner i bilbranchen og giver dig værdifuld indsigt ind i nye tilgange og konkrete løsninger til at forbedre status quo, så du er bedre forberedt til de kommende udfordringer. Læs det her.

Værdifulde indsigter, der skal guide din strategi i forandringstider. Læs nyhedsbrevet her.

En vejledning til mer-salg og salgsautomatisering for autobranchen. Læs nyhedsbrevet her.

Tag dæksalget tilbage – Hvad bliver fremtiden for autobranchen? Læs nyhedsbrevet her.

Kunderne vil ikke blot orientere sig online – de vil købe online. Læs her!

Ny rekord. Hver 5. kunde købte en service- og reparationsaftale – 80% blev købt online. Læs her!

Hvordan konverteres ”bilkøbmanden” til den digitale verden? Peter Kjærsgaard peger på, at bilbranchen er i en kritisk situation, en ’perfect storm’, med et støt stigende pres, som vil have stor påvirkning på bilbranchen, både på kort og på lang sigt. Læs her!

Vores analyser viser, at den gennemsnitlige alder på bilerne i kundebasen er stigende, hvilket øger risikoen for at kunderne går til de frie værksteder. Andelen af biler hvor garantien er udløbet, er stigende, og det mindsker kundefastholdelsen. Hvad skal du gøre? Læs her!

Specialudgave: Toyota laver et ’smart move’ på eftermarkedet, der potentielt kan omsættes til værdi hos kunderne, og som samtidig kan sætte konkurrenterne ’skak’. Læs her!

Andelen af aktive kunder på værkstedet voksede med 17% det seneste år. Læs her!

“Det lød for godt til at være sandt […] Men der var ikke noget at tabe, så derfor gik jeg med. Og jeg må sande, at halvdelen af mit månedlige salg i dag kommer ind via online kanaler”. Læs her!

Micar udvider pakken med automatiseret e-handel, der forlænger service- og reparationsaftaler. Læs her!

Værkstederne køber deres egne kunder i dyre domme – til slut kan det koste dem livet. Læs her!

Skal du vækst-vejen med dit LEAN-projekt? MiCAR hjælper med at omsætte LEAN til mersalg og bundlinje på værkstedet. Her er et godt eksempel. Læs her!

Beregn det skjulte potentiale på værkstedet, og skab varige forbedringer på bundlinjen. Læs her!

Hvornår skal du kunne handle med alle dine kunder - online, direkte og hjemme fra sofaen?