Er der penge er i dæk og ydelser eller gælder det om at slippe af med bøvlet?
Er det en mulighed at sige ’JA’ til pengene og automatisere sig ud af bøvlet?
Mange forhandlere anser dæk, dækhotel og dækydelser som et nødvendigt onde. Dæk sælges ofte i forbindelse med hjulskiftet. Her er der maksimal travlhed på værkstedet og det kan være svært at finde tid til god rådgivning.
Dæksalget kan automatiseres!
Det gælder både salg ved nedslidte dæk, forældede dæk og skævslidte dæk. Det gælder også salg af ydelser såsom afbalancering, sporing, vask, klargøring mv.
Løsningen tilbydes af MiCAR AUTO E-COMMERCE og TyreTrust A/S og den bruges allerede af flere forhandlere.
Men er der penge i det?
Se grafikken herunder, som sammenligner serviceforretningen (en serviceaftale på en ELbil) med dækforretningen (vinterhjul, ydelser, dækhotel, nye dæk) over en 5- årig periode. Der er penge i dæk (og i serviceaftaler😊)!
Har du et stort dækhotel og vil sælge mere og øge salgseffektiviteten bør vi tale.