Du sælger flere serviceaftaler, hvis du hjælper dine kunder med et service call.
Vores løsning øger performance, fordi vi baserer påmindelser på adfærd, og derfor bliver kunderne i højere grad påvirket. Er du interesseret i performance? Vi har skrevet en masse blog-indlæg, hvor du kan blive klogere på performance.
Mange kunder har svært ved at forstå et fast abonnement på reparationer. Det afhjælper MiCAR med deres service-calls. De kører det hele. Og hertil ingen faste omkostninger. Vi betaler kun en salgsbonus når der sælges en ny aftale.
Forhandler
Når kunden bliver afbrudt i et online køb, vil det ofte skyldes tvivl eller ubesvarede spørgsmål. Systemet trigger et opkald, så kunden får bedre mulighed for at gennemføre købet.
Værksted
Med MiCAR er du sikret mod de høje omkostninger og risici, der ofte følger med IT-projekter, konsulentopgaver og licensaftaler.
Vi garanterer lavest mulige start- og løbende omkostninger gennem et fast månedligt abonnement.
Hertil kommer, at du altid kan opsige aftalen med kort varsel. Så du er altid sikret minimal binding og høj fleksibilitet.
MiCAR leverer performance. Vi bliver målt på mersalg i form af solgte aftaler, værksteds bookings, aktive kunder på værkstedet samt varme leads, der skaber mer-salg.
MiCAR’s løsninger er altid fuldt kompatible med GDPR og samtykke.
Forhandleren & værkstedet er altid data-ejer, og MiCAR er altid data-formidler.
MiCAR integrerer med DMS og ERP løsninger, og vi står altid for drift og automatisering.
Automatisering af salget sikrer at alle i målgruppen modtager et personaliseret og relevant tilbud, på rette tid og sted.
På den måde får vi altid det maksimale ud af potentialet.
Vi gør det for dig – du slipper for bøvlet – det bliver gjort professionelt – og den frigjorte tid kan geninvesteres i din kerneforretning.
60% af dine varme leads har spørgsmål til hvad en serviceaftale indeholder, især vedr. reparationer. Og 30% har spørgsmål til hvad serviceaftalen koster sammenlignet med almindelig fra-gang-til-gang-service. Giv dine varme leads et service call, der afhjælper tvivlen.
MiCAR tilbyder dig en unik Shared Service Center ydelse, på no-cure-no-pay vilkår, hvilket vil sige at du ikke betaler fast abonnement, men derimod betaler du kun en salgsbonus når den specifikke kunder køber en serviceaftale.
Aktiver din kundedata og få flere glade kunder på værkstedet